Hur skapar jag ett konto i appen?
Hej, jag försöker logga in i min app men får det inte att fungera. Hur gör jag?
Följ inlägget
6
följare
Hej Bertil,
Vad roligt att du är intresserad av vår app.
Såhär gör du för att skapa ett konto:
- Klicka på registrera och ange din mailadress.
- Välj ett lösenord, tänk på att lösenordet måste vara minst 8 tecken varav ett tecken måste vara en stor bokstav.
- I fältet registreringskod fyller du i den kod som du fått per mail av Wallenstam. Registreringskoden behöver du endast ha första gången du loggar in.
- Klicka på registrera.
Titta gärna på den här filmen om hur appen fungerar.Gäller appen bara vissa områden eller kan alla som är hyresgäst hos er skapa ett inlogg?
Har Wallenstam någon app för sina hyresgäster?
Jag önskar dig en trevlig helg.
vänligen
Cecilia
Tyvärr är det så att er fastighet inte har tillgång till appen än.
Alla hyresgäster kommer att ha tillgång till appen innan 2020 är slut.
När din fastighet får tillgång till appen så kommer du att få ett mail med den registreringskod du söker.
I detta inlägg kan du se vilka adresser det är som har tillgång till appen.
Jag önskar dig en bra dag.
Om man registrera sig på deras hemsida är det gratis?
jag förstår inte riktigt vilken hemsida du menar att du ska registrera dig på.
Vänligen återkom till oss med lite mer information så ska vi självklart svara på din fråga.
IN did not receive the registration code email for activating the app. How I can get the email? My apartment is in Elisedal project.
you need to contact the customer service either on 020-400 100 or by email kundservice@wallenstam.se
I wish you a great day.
Appen reagerar inte vissa dagar och det går inte att komma in trots att jag är inloggad. Jag ser att det finns nya inlägg men det går inte att öppna och läsa. Vad beror det på?
Ewa
jag har tyvärr inte något bra svar på din fråga.
Om du får problem igen så ber jag dig att kontakta vår kundservice så att vi får utreda vad det kan vara som krånglar för dig.
Mail: kundservice@wallenstam.se
Telefon: 020-400 100
Jag önskar dig en bra dag.
I saw that you've created an account now.
Wish you a great day.
När jag vill logga in den hemsidan öppnar inte och har problem och jag vet inte varför jag kan inte logga in.
Melina
Jag kan inte se i våra system att du har ett avtal med Wallenstam och vår app är endast till för våra hyresgäster.
Om det är så att du själv inte står på avtalet utan är sambo så rekommenderar jag dig att titta på denna instruktion om hur du blir inbjuden till appen:
https://kundforum.wallenstam.se/org/wallenstam/d/min-sambo-vill-ocksa-ha-appen/
Jag önskar dig en bra dag.
Jag har precis flyttat till ny fastighet. Har fått ny registreringskod, men ser inte att det går att göra ändringen i befintligt konto. Måste jag radera kontot för att registrera mig på nytt, med ny adress.
Vänligen
Helén
precis som du skriver så måste du radera ditt konto för att sedan skapa ettnytt.
Anledningen till det är för att varje konto är knutet till en specifik lägenhet.
Så när man byter lägenhet så behöver man också registrera om sig på den lägenheten man nu bor i.
Därav dessa registreringskoder du behöver ange.
Kontakta kundservice kundservice@wallenstam.se om du önskar att få hjälp.
Önskar dig en bra dag.