Till senaste kommentaren

Varför strular det ibland när jag ska logga in på Mina Sidor?

Hej!
Det strular när jag ska logga in på Mina Sidor. Jag använder BankId och jag får bara felmeddelande hela tiden.

Kommentarer

  • Hej Patricia,

    Tack för att du kontaktat vårt forum med din fråga!

    I samband med att vi skickar ut mejl om intresseanmälan till de som står i vår bostadskö brukar det bli högt tryck på vår hemsida.

    Detta medför att det under en period kan bli svårt att:
    • logga in på Mina Sidor
    • använda BankID
    • komma in på vår hemsida
    Vi ber dig försöka logga in senare under dagen eller en annan dag så ska du se att det fungera bra igen. Givetvis vidtar vi olika åtgärder för att försöka minimera driftstörningarna och vi hoppas på ditt överseende!

    Du kan även försöka att logga in med användarnamn & lösenord i stället genom att klicka på "saknar du BankId" om det är just ditt BankId som krånglar. Har du glömt ditt lösenord så klickar du på "Glömt lösenordet?" så får du ett nytt skickat till din mejladress.

    Lycka till!
  • Hej Anna!

    Tack för din fråga!

    Om du inte kunnat logga in på Mina Sidor sedan du startade ditt konto så kanske du inte fullföljde din registrering genom att klicka på "aktivera mitt konto"? 

    Testa att byta webbläsare eller också att logga in med din mailadress i stället för mobilt bank-id.

    Funkar inte detta så testa att skapa ett nytt konto. Om det står att du redan har ett konto så är det antagligen ett tillfälligt fel. Avvakta någon dag och testa igen. Kvarstår problemet så kontakta då oss på Kundservice via mejl eller telefon så vi kan felsöka.

  • Hej.
    Jag har precis fått ett mejl/nyhetsbrev från er gällande registrering på bostadsappen. När jag fyllt i min mejladress, valt lösenord (som följer instruktionerna med minst 8 tecken varav minst en stor bokstav) samt fyllt i (kopierat in) registreringskoden jag fått, får jag felmeddelandet "Ogiltig lägenhetsnyckel". Vad betyder det? :-) Och hur löser jag detta?
  • Hej Jimmi!

    Tack för din fråga!

    Vi vet att det kan vara ett problem om man kopierar in registreringskoden direkt istället för att skriva in den manuellt, då det ibland kommer med andra bokstäver också. Så gör ett försök att skriva in koden manuellt och skulle det fortfarande inte fungera, är du välkommen att kontakta vår kundservice för att få vägledning.

    Önskar dig en fortsatt skön vecka!

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.